varkenspel

  • Anna Lieze

    hallo ik zoek een spel dat in het jaar 2001 een sucses was. Ik heb het toen wel eens geleent van de speelotheek waar ik toen woonde mijn zoontje zou graag dit spel in zijn bezit krijgen. hij heeft aan dit spel herinderingen hij speelde het spel met toen al zieke vader. het is een spel met een roze varken je gooide er muntjesin dan begon hij te knorren en je mocht dan leeg schudden.wie weet hoe het spel heet en waar ik het nog kan vinden.

  • hans

    Heb je al verschillende markrtplaatsen geprobeerd zoals speurders.nl? Mijn ervaring is dat hier altijd wel wat tussen zit. Succes!

  • Anna Lieze

    heb ik al wel gezocht maar weet niet hoe het heet. dus dat is moeilijk zoeken.

  • Syl

    typ “varken” en “spel” in op marktplaats en er komt het spel “pinky” uit; volgens mij is dat wat je zoekt!!

    succes!

  • ilse mv julian

    http://www.marktplaats.nl/index.php3?url=/markt/kinderen/gezelschapsspellen/82993.htm

    ilse mv julian

  • Anna Lieze

    bedankt voor de informatie ik heb er al op gereageert.

  • Anna Lieze

    die u aan gaf was een ander spel maar heb nu ik de naam had wel het spel gevonden op markt plaats dus hoop dat die gene terug reageert. het is ook nog bij me in de buurt.

  • ilse mv julian

    je hoeft geen u te zegen hoor

    een kleine tip

    niet bieden op het artiekel maar meteen mailen naar die persoon of ze contact willen opnemen met jou

    ilse mv julian

  • Anna Lieze

    bedankt

    voor de tip

    heb het spel in ons bezit.