Speelgoed voor kindertehuizen gevraagd!

  • Pépé

    Er is door maryano48@hotmail.com een object geplaatst op de markt van speelgoed.startpagina.nl

    Gevraagd speelgoed voor kindertehuizen

    Hallo,

    Ik ben op zoek naar speelgoed voor baby's en grotere kinderen, het mag van alles zijn van knuffels, poppen, auto, kleurboeken, potloden, pennen, echt van alles is welkom, heeft u speelgoed waar u vanaf wilt en wilt u het aan een goed doel geven, laat het mij dan weten en ik haal het bij u op.

    De kinderen zullen u erg dankbaar zijn.

    Wij houden steeds inzamelingen voor kindertehuizen, in Stargard in Polen.

    Namens de kinderen, alvast heel erg bedankt.

    Marianne.

    maryano48@hotmail.com

  • ilse mv julian

    vraag het eens op het baby pb en op het ouder pb

    http://www.prikpagina.nl/list.php?f=116

    http://www.prikpagina.nl/list.php?f=540

    ilse mv julian

  • Pépé

    Bedankt…! ;)

  • mklare

    Ik heb speelgoed voor kinderen tot 18 maanden, gratis af te halen in Amsterdam. Hoe kunnen wij met elkaar in contact komen om een afspraak te maken:

    Vriendelijke groet,

    M. Klare

  • familie bol

    Beste Marianne,

    Las je berichtje op het prikbord.

    Zie de datum van 2005.

    Is je oproep nog steeds van kracht ?.

    Wij hebben het nodige speelgoed voor je.

    Hoe kunnen we verder afspreken ?

    Groeten,

    Familie Bol

  • rebecca

    beste adverteerder

    ik weet niet of het voor u te ver is om naar nijmegen te komen maar ik heb wanneer u interesse heeft

    zeker drie tot 4 vuilnizakken vol kinderkleding maat 62 to 104

    en zeker drie zakken speelgoed en 3 groten zakken knuffels als het allemaal niet meer is en alles is is goede staat

    ik hoop dat u snel kunt reageren ook wanneer u geen interesse heeft ik wil graag mijn zolder leeg hebben en natuurlijhk ook iemand blij kunnen maken

    mvgr rebecca

  • Marcha Pieters

    Hallo,

    Mocht u nog speelgoed willen ophalen, ik heb nog een paar zakken vol met mooie knuffels en een paar popjes die ik graag aan een goed doel wil schenken.

    Ik zIe dat uw mail van een aantal jaren geleden is en misschien niet meer actueel.

    Ik hoor graag van u.

    Mvg,

    Marcha

  • Ingrid Dobber

    Hoi,

    Ik heb een paar dozen speelgoed staan en een fischer price kaptafeltje gratis af te halen……

    Groetjes

    Ingrid Dobber

    Ministerlaan 27

    5631 NA Eindhoven

  • Wilmie

    Ik heb heel veel speelgoed en knuffels staan. Dit mag worden opgehaald.

    Alles verkeert nog in zeer goede staat en heel veel speelgoed zit nog in het doosje.

  • marianne veldhuizen

    goede middag

    sorry dat ik nu pas reageer maar ik was nu pas op het prikbord

    mijn vraag aan u is heeft u het speelgoed nog en zou ik dan uw adres mogen zo dat ik een afspraak met u maken kan

    wij gaan 18 december weer naar polen met ons speciale kersttransport

    u kunt ook eens op onze site www.domdziecka-nl.eu kijken daar vind u heel veel informatie en fotos

    heel graag hoor ik van u

    met vriendelijke groeten marianne