houten loopfiets

  • ale

    Dag allemaal,

    Ik wil graag een houten loopfiets aanschaffen voor mijn zoon van 3, maar ik kan ze nergens in de winkels vinden. Verkopen ze deze soms bijna niet of zijn deze niet goed? en waar kan ik ze kopen? (niet via internet aub)

  • ilse mv julian

    op de markt hebben ze meestal kraampjes waar ze houten speelgoed verkopen je kan het daar even vragen

    ilse mv julian

  • Agatha

    In duitsland zijn deze fietsjes populair. Je kunt ze ook via internet bestellen. Even naar www.google.de gaan en daar fahrrad invoeren. Hier in Leeuwarden is een winkel die ze ook verkoopt.

  • Jan

    Ze zijn te vinden op www.likeabike.nl of www.fietsjessite.nl

    De likeabike is het origineel en op fietsjessite vind je ook andere merken maar allemaal met een goede prijskwaliteit verhouding

    ik ben de eigenaar van beide webwinkels

    Voor vragen over loopfietsjes (Laufrad in het duits) mag je me altijd mailen.

  • Harriet Hoogkamp

    Hallo,

    Ik ben demonstratrice van JanbibeJan Houtenspeelgoed en wij hebben bijzonder mooie houten loopfietsjes.

    Kijk voor meer informatie eens op www.janbibejan.com

    Als u wat wilt bestellen dan kan dat via mij en dan kom ik het bij u thuis bezorgen.

    Ik heb ook een heleboel fietsjes in huis dus u kunt ook gerust bij mij komen kijken.

    Ik weet alleen niet waar u woont.

    Voor vragen kunt u altijd bij mij terecht.

    Vriendelijke groeten Harriet Hoogkamp

    Doetinchem

    0314-333518

    harriet.hoogkamp@chello.nl

  • Suzanne

    Ik vind Janbiebejan ofziets ;o) echt veel te duur, en helemaal niet zo heel mooi!

    Op www.opeenkleinstationnetje.nl (=www.rubbabu.nl) vindt je vele mooiere en een stuk minder duur, kostbaar zijn ze zowieso. Maar je moet ze alleen wel online bestellen, helaas voor jou. Je kunt 'm wel terugsturen binnen zeven werkdagen als je het product vind tegenvallen. Hopelijk heb je hier wat aan …

    Groeten Suzanne