spelregels 'het KOEKOEKSPEL'

  • Myrthe Bomer

    Hallo,

    Ik ben op zoek naar de spelregels van het koekoekspel, weer gevonden op zolder in de oude doos. Ik wil het spel weer spelen met mijn eigen kinderen, maar weet de spelregels niet meer en kan ze ook niet vinden. Nu was ik op zoek op internet en kwam toen hier aan. Misschien dat u me kunt helpen door ze te mailen?!

    Met vriendelijke groet,

    Myrthe Bomer

  • Marjolijn Beerens

    Hallo,

    Ik heb dezelfde vraag als mijn voorgangers.

    Ik zou graag de spelregels van het koekoekspel willen.

    Zou u dit naar mij kunnen mailen?

    Alvast bedankt!

    Hartelijke groet,

    Marjolijn

  • lala

    Beste,

    Ook wij hebben geen spelregels meer. Zou u ook naar ons de spelregels kunnen doorsturen?

  • Nel Bouman

    Zou het mogelijk zijn dat iemand de spelregels van het Koekoeksspel aan mij mailt? Ook wij hebben het in de kast Onder speleregels en niemand die zich de speleegels kan herinneren.

    Alvast heel veel dank!

    Vriendelijke groet,

    Nel Bouman

  • tina

    fantastisch nieuws,

    ik heb ooit dit spel met de kinderen gespeeld maar ben de idee helemaal verloren (uiteraard geen spelregels meer in de doos terug te vinden). I zou dit spel na 30 jaar nu met de kleinkindjes willen spelen. Ik zou het fijn vinden de spelregels terug te kennen/ Hartelijk dank! ik kijk uit naar je mailtje,(tu)

    Tina.

  • Bert

    en voor ons ook graag de spelregels!

  • Ella

    Heeft u voor mij misschien ook de spelregels?

  • marike

    ik zou ze ook graag ontavngen, spelregels van koekoekspel

  • jeanne Truijers

    Zou iemand mij de spelregels van het koekoeksspel kunnen mailen, ben er al even naar op zoek. b.v.d.

  • Britta

    Beste,

    Ik ben op zoek naar de spelregels van het “koekoekspel” en kwam zo op uw bericht.

    Zou u mij aub per email de regels kunnen doorsturen?

    Alvast hartelijk bedankt.

    Groeten, Britta