KID K'NEX

  • senne31

    Wij zijn voor 5 dec op zoek naar nieuwe kid k'nex.Helaas is dit bijna nergens meer te koop.Weet iemand waar nog wel,of heeft het zelf in de kast staan wat verkocht kan worden?

  • I Kooijmans

    Hoi,

    Ik ben ook flink aan het zoeken.

    Wat ik heb gevonden bij www.heutink.nl vindt je via particulier een klassenset.

    Kan heb je i.i.g. Kid K'nex.

    Verder misschien via Amazone.com, daar zie ik het wel maar ik heb er nog geen ervaring mee.

    Groetjes

    Ingrid

  • senne31

    Hoi ingrid,

    Bedankt voor de tip.Maar ben echt op zoek naar de uitvouwbare tas.Heb ook al wat gekocht op marktplaats.Misschien ook een tip voor jou…

    groetjes barbara

  • edith

    hoi,ik heb een mand vol kleuterknex,je kan het kopen voor 25 euro,heel leuke dieren,ogen en allerlei basisonderdelen

    groetjes edith

  • senne31

    sorry ben inmiddels voorzien.

  • ilona

    hallo edith,

    heb je die k'nex nog? en had wat vragen. voor welke leeftijd, en is dat met de felgekleurde flexibele dingen…. en heb je er een foto van?

    groetjes ilona

  • Martine

    Hallo,

    weten jullie of er in duitsland dit nog te koop is? Ik ben er ook erg op zoek naar.

    Wanneer is de fabrikant failliet gegaan?

    Je kan het in ieder geval niet meer in speelgoedwinkels vinden, wat zeer jammer is.

    Groetjes

    Martine

  • senne31

    Hoi Martine,

    Ik heb toevallig vandaag een grote doos kid knex(170 stuks)gekocht bij intertoys,van 50,- voor 25,-.Ze hadden het niet in de winkel staan maar in het magazijn.Ik had een email gestuurd naar intertoys met de vraag of ze nog iets hadden,toen kreeg ik een hele lijst terug met alle filialen die het nog hadden.Dus probeer dat eens…

  • Irene

    Hoi,

    Ik heb ook een partijtje op Marktplaats staan, nl. de paarse koffer met inhoud en 3 kleine setjes met toebehoren. Ook ogen die open en dicht kunnen, voetjes en wielen. Er is nu 4 euro op geboden, maar dat vind ik toch echt te weinig (en mijn zoontje ook, hij mag de opbrengst houden om iets anders mee te kunnen kopen).

    Groeten, Irene

  • Sandra Peeters

    Hallo,

    Op deze site online winkel hebben ze heel veel.

    www.goed-speelgoed.nl

    Groetjes Sandra