Gevraagd: Zhu Zhu Pets

  • MrSquiggles

    Weet iemand waar je in Nederland Zhu Zhu Pets kan kopen? Mijn kleinzoon is 2 maanden in Nederland, terwijl zijn vriendjes in Amerika allemaal een Zhu Zhu hebben.

    Zo zien ze eruit: Vriendjes van Zhu Zhu Pets

    Alleen wil ik ze niet via Amazon (engels) bestellen.

    Alvast vriendelijk bedankt.

  • sylvia lentjes

    Je kunt ze bestellen via www.orangemail.box.nl.

  • X

    Ze komen binnen 3 maanden in Nederland. Hou de bladen en websites in de gaten!

  • Jonkytoys

    KIJK SNEL OP www.jonkytoys.nl

    HIER ZIJN ZE HET GOEDKOOPST EN SUPER SNEL IN HUIS!!(tu)

  • Lieke

    U kunt ze bij de Intertoys en Bart Smit kopen

  • Jonkytoys

    Nu ook vele zhu zhu pets accessoires te koop bij www.jonkytoys.nl

    voor een zeer scherpe prijs!!

  • Celine

    Je kunt ze bij de wibra kopen voor 5.99!!

    Gr Celine

  • Judi

    De Harold de Hamster die bij de Wibra verkrijgbaar is, is geen echte zhu zhu pets maar ik heb hem gekocht voor mijn dochter voor bij haar echte. We hebben hem in het huis gezet en zelfs de geluiden die de echte in alle aparte kamertjes maken zijn hetzelfde. Zijn neus heeft ook een sensor waardoor hij achteruit gaat en draait als hij ergens tegenaan botst. Hij loopt ook zo door de garage en dan de auto in, lijkt zelfs wel beter dan de echte.

    Je kunt het alleen aan de witte stukjes stof zien, die zijn bij de echte pluitzig en bij Harold is dat een wat goedkopere stof.

    Echt een aanrader!!

  • info@jonkytoys.nl

    NU OOK VERKRIJGBAAR BIJ WWW.JONKYTOYS.NL

    EXCLUSIEVE ZHU ZHU PETS ARTIKELEN >> ZOALS: HOTEL, POLITIESTATION, VLIEGVELD, DISCOROOM, POOLROOM, PIZZERIA EN FILMROOM

    KOM SNEL KIJKEN…(:P)

  • Michelle Pouwels

    Hallo

    o.a. konijnen en ‘long hair’ hamsters zijn te koop bij totaalspeelgoed.nl, hier een directe link naar de zhu zhu's: totaalspeelgoed

    mvg

    Michelle Pouwels, Totaalspeelgoed