weet iemand een mooie pop te koop geen baby born!

  • Julie

    Ik zoek een mooie pop voor mijn dochter van 5. Liefst geen Chinese troep, sorry maar dat vind ik ook. Je leest zoveel over foute grondstoffen etc van poppen die uit China komen met kankerverwekkende weekmakers , dat wil ik dus niet voor mijn kind.

    Maar er moeten toch ook poppen te koop zijn die dat niet hebben?

    Wie kan mij helpen?

    Alvast dank,

    Groet Julie

  • Paul Bieze

    Hoi Julie,

    Je moet eens kijken op volgende site:

    TINKA TOY COMPANY

    Precies wat je zoekt.

    MVG Paul

  • psmans

    Je zou dan eerder een stoffen pop kunnen pakken

  • Loenie

    Kijk hier eens. Deze poppen worden met de hand gemaakt en zijn veilig en betrouwbaar.

    http://www.vliegenzwam.nl/main.php?cat=7. Rubens Original serie&showdep=POPPEN-8 rubr.

  • jbijman

    moet je even kijken op tinkatoyscompany. zij leveren alleen poppen uit europa,CE keurmerk uit spanje.

    goeie poppen en goeie prijs.

    Loucky.

  • Cristel

    Ik heb net een website + webwinkel gemaakt voor www.cedille.nl daar heb je echte mooie kwaliteit, duurzaam speelgoed en vooral poppen, je zou eens moeten kijken. De omschrijving van de winkel is:

    Onze speelgoedwinkels zijn ruim gesorteerd in al het speelgoed waarvan u wellicht denkt “waar kan ik dat vinden”. Ons belangrijkste uitgangspunt is de speelwaarde en de kwaliteit van het speelgoed. De educatieve waarde, de prachtige vormgeving en de duurzame materialen zorgen voor eindeloos speelplezier en een optimale ontwikkeling van de vaardigheden van uw kind. Jantjes Speelgoed in Heemstede en Cedille speelgoedwinkel in Amsterdam.

    De webwinkel is sinds gisterenavond online, dus veel kijkplezier.

    m.vr.gr.

    Cristel

  • Anja van Diesten

    Hoi Julie, kijk anders even bij Speelgoed poppen kopen. Daar kun je er genoeg vinden!

    Groetjes

    Anja