Binnenkort wordt ons derde kind (tweede jongetje in gezin, heeft ook 1 zus) 1 jaar.
Wat kan je nu nog voor leuk speelgoed vragen?
Heeft iemand een leuk idee?
Hi,
Voor een kind rond 1 jaar zou ik iets aanbevelen dat de motoriek stimuleert! Natuurlijk zijn er veel loopfietsjes e.d. maar wat een aanbevelenswaardig product is is de Wishbone bike. Die “groeit” als het ware mee met je kind en kan echt heel lang mee!
Is dit toch te prijzig (€ 169,- incl. verzendkosten) dan is een wheelybug ook erg leuk. Een loop/duw beestje in verschillende mooie uitvoeringen zoals een muis, bij, koe, leeuw of lieveheersbeestje. Ook erg gewild.
Iets heel anders is bijv. een knuffel die je kunt verwarmen in de magnetron
(cozy cookie)
Neem eens een kijkje bij www.trendyspeelgoed.nl daar vind u wellicht een onderscheidend kado. Bij vragen gewoon even bellen of mailen, succes,
groetjes,
Debbie Spelt
Ik kan je www.kindjeklein.nl aanbevelen!
Ik heb kindjeklein.nl net ontdekt en ben er erg blij mee.
Daar kan je zoeken op een kado voor de eerste, tweede, derde verjaardag en krijg je steeds drie productvoorbeelden te zien.
Ook zie je meteen relevante rubrieken waar vast een goed idee voor jou bij zit.
Je kan het product daar online bestellen of met je opgedane ideeën gerichter in de speelgoedwinkel shoppen.
Ze hebben zoveel kinderkadotips dat je er vast wel uit komt.
Succes!
Groet,
Debbie
Hey,
Wat kan je tegenwoordig nog geven aan je kinderen. Ik heb er zelf 5 dus ervaring genoeg hierin. Weet niet of dit een goed advies is maar ik heb gemerkt dat educatief speelgoed het enige is waar je kind en jijzelf als ouder echt iets aan heeft. anders komt het gewoon op de grote stapel pokemons/little petshops of wat voor rage dan ook.
SES, little people of duurzaam speelgoed(houten speelgoed). Bij mijn kinderen werkt dat beter als de laatste rage volgen en ze leren er ook nog van.
Hoop dat jullie er iets aan hebben
groet,
Bas van Doremalen
Always present
www.always-present.nl
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?