gratis speelgoed

• Manuela

We hebben de zolder opgeruimd en willen graag het speelgoed van onze dochter wegdoen, maar we vinden het zonde om het weg te gooien.

zijn er nog mensen die er interesse hebben, het is speelgoed voor kinderen vanaf ongeveer 3 jaar.

het is gratis af te halen in Arnhem

Reacties graag via e-mail: mvd.meer@versatel.nl

• Marjan vd B

Hallo Manuela,

Wij speelotheek Het Speelpunt in Rijkerswoerd zijn geinteresseerd. Ik heb je een mail hierover gestuurd.

Groeten,

Koos

• edona

ik hoopet dat ik het krijg wat tis voor mijn zus van 4 jaar en ik ben vandaag 10 jaar geworden ik ben heel blei(:D:D(:P)

• Nel Wassenaar

Hallo Marjan

Ik werk met verst.gehand. kinderen in de leeftijd van 6/12 jr (kalenderleeftijd) verst.leeftijd 1/6 jr

die uit probleem gezinnen komen.

Wij krijgen van de st.de witte bedjes voor onze kinderen 10 euro per kind

Heb al enkele dingen voor de sint ,via marktplaats kunnen regelen.

Nu zag ik jou advertentie en dacht ik reageer gewoon.

zou jij mij kunnen mailen wat je ongeveer hebt?

Ik woon zelf in putten (veluwe) en werk in amsterdam.

Ik wil niet ondankbaar zijn ,maar als ik voor een popje naar arnhem moet dan is dit te duur wat bezine aangaat.

Graag verneem ik wat van je. vriendelijke groet Nel

• ronnieroes

hallo

we zijn een gezin met 4 dochters helaas zitten we in de schuldhulp en daardoor kunnen we niks bekostigen alsteblieft pakjesavond komt eraan en wij kunnen voor de meiden niks doen wilt u ons helpen door wat gratis aan ons te doen we smeken het u we wonen zelf in ede en hebben helaas ook geen vervoer misschien als u ons wilt helpen dat u een oplossing weet help ons alsteblieft voor de meiden al is het maar wat

in afwachting op u antwoord mvg fam roes uit ede